نصرتي: اميدوارم تغييرات به سود تيم باشد

 نصرتي: اميدوارم تغييرات به سود تيم باشد




 

 


نصرتي: اميدوارم تغييرات به سود تيم باشد


تاریخ : چهارشنبه ،
30 شهریور 1390

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه کاشاني زحمات زيادي براي تيم کشيده است، گفت: پروين شناسنامه پرسپوليس است و اميدوارم اين تغييرات به سود تيم باشد.


محمد نصرتی در مورد تغییرات ایجاد شده در مدیریت این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیدوارم این تغییرات به سود باشگاه و تیم باشد. البته باید به این نکته اشاره کنم که کاشانی واقعاً برای تیم زحمت کشید و توانست پرسپولیس با مدیریت وی قهرمانی فراموش نشدنی در لیگ برتر و دو قهرمانی در جام حذفی به دست آورد.

وی در خصوص حضور سردار رویانیان در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل اضافه کرد: من از ایشان شناخت زیادی ندارم و تنها از خدمات ارزنده ایشان در راهنمایی و رانندگی اطلاع دارم و امیدوارم بتواند در پرسپولیس هم موفق شود.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: پروین هم یکی از پیشکسوتان اصیل پرسپولیس است و به نوعی می‌توان آن را شناسنامه پرسپولیس نامید که امیدوارم حضور وی و پروین و پنجعلی بتواند در نهایت به سود پرسپولیس باشد.

نصرتی در مورد عملکردش در شهرآورد که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته اظهار داشت: وقتی تیم گل می خورد همه مقصرند ضمن اینکه اگر من در آن صحنه روی پای مجیدی تکل می‌رفتم احتمال پنالتی گرفتن و اخراج شدنم وجود داشت. آن گل حاصل دو سه اشتباه پشت سر هم بود و هیچکس را نمی‌توان مقصر اصلی دانست.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در شهرآورد پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت ضمن اینکه وقتی در این بازی یک تیم گل می‌خورد جبران آن سخت است. ما از ابتدا سوار بازی بودیم اما گل بدی خوردیم و در نهایت نتوانستیم آن را جبران کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه مشکل پرسپولیس چیست گفت: اگر ما می دانیم مشکل پرسپولیس چیست تا امروز آن را حل کرده بودیم اما امیدوارم همه این مسایل باعث شود پرسپولیس بتواند به موفقیت دست یابد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل